Sunday 23 February 2014

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ ELITE PANABOARD НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. РОЗРОБКИ УРОКІВ, ДОДАТКИ У ФОРМАТІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ PEB. ТА ДОКЛАДНІ ІНСТРУКЦІЇ ЩОДО ЇХ ВИКОРИСТАННЯ.

У інтерактивних дошок є як захисники, так і супротивники. Одні стверджують, що інтерактивна дошка допомагає вирішувати основне питання дидактики - наочність. Наочно представлений матеріал легше сприймається учнями, і процес його засвоєння йде активніше. Крім цього, використання підготовлених вчителем матеріалів для інтерактивної дошки економить час на уроці, що в сьогоднішніх умовах є безсумнівним плюсом.
Інші мають абсолютно протилежну точку зору. Вони переконані, що інтерактивна дошка має «ефект іграшки», мотивує учнів на 3-5 уроків, а після цього стає їм нецікавою. Є думка, що матеріал засвоюється учнями краще, якщо вчитель пише або малює на дошці одночасно зі своїми коментарями, а демонстрація на ІД, супроводжувана поясненнями вчителя, сприймається набагато гірше.
      Для мене питання «Інтерактивна дошка на уроці - це плюс чи мінус?» Не існує. Безсумнівно - плюс. Важливо розуміти, що інтерактивна дошка сама нічому навчити не може. Це інструмент в руках педагога, такий же, як дошка, крейда, таблиця, і те, як цей інструмент «зазвучить», залежить від творчості педагога, його готовності зробити урок цікавим, зрозумілим і що запам'ятовується.
      На уроках англійської мови можливість використання ІД дуже широка, саме можна використовувати безліч інтерактивних вправ, навіть не повторюючись.  Головне – бути творчим вчителем і мати бажання зацікавити учнів на уроці та утримати цю цікавість протягом вивчення всього шкільного курсу англійської мови.

      На уроці англійської мови у 7 класі по темі «Візит до лікаря» я використовую ІД протягом всього уроку, дотримуючись пунктів плану – конспекту уроку. 


"Візит до лікаря" урок англійської мови у 7 класі

No comments:

Post a Comment